KVK nummer  81 44 03 08 | RSIN  86 20 92 887

Stichting Alif is begin 2021 opgericht.

Het doel van Alif is het bieden van ondersteuning aan kinderen bij het vormen van hun identiteit en het versterken van hun school- en arbeidspositie.

Dit doen we met educatieve projecten en de vorming van een netwerk. Een netwerk dat zich inzet om kinderen en jongeren vooruit te helpen. Samen helpen wij kinderen en jongeren met taallessen, huiswerkbegeleiding, een stageplek, afstudeerplek, mentor, coach of rolmodel.

Alif wil ook maatschappelijk verantwoord ondernemen en steunt daarom liefdadigheidsacties.

Dat doen wij belangeloos omdat we graag iets terug willen geven aan de samenleving

ANBI
Stichting Alif is door de Belastingdienst erkend als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI-status). Dit betekent dat giften aan Alif door particulieren en bedrijven fiscaal aftrekbaar zijn van de belasting.

Rachid Agoussal

El Housine Hamoumi

Vacant

Beloningsbeleid
Bestuursleden genieten voor hun bestuurswerkzaamheden geen beloning. De door bestuursleden gemaakte onkosten worden vergoed, waarbij voorafgaande schriftelijke vastgelegde eenstemmige toestemming van alle overige bestuursleden vereist is.